Počet položek: 0 0 CZK

Reklamace a Odstoupení od smlouvy

Jak můžete reklamovat nebo vrátit zboží?

Na prodejně

Zboží si můžete osobně zanést do naší prodejny na adrese Cejl 88, Brno

Poštou nebo přepravní společností

Zboží připravte a bezpečně zabalte, přiložte průvodní dopis s popisem závady, kopií nákupního dokladu a vaší zpětnou adresou, případně i s číslem vašeho bankovního účtu pro případ vrácení peněz.
Předejte zboží přepravní společnosti a odešlete na adresu:

Cejl 88,
602 00 BRNO
+420 776 085 559
info@highsafety.cz

 

Otázky a odpovědi ( FAQ )

Jak mohu reklamovat?

Pokud jste registrovaný zákazník, ve svém účtu, v části “Moje reklamace” si založte reklamaci online a popiště prosím detailně závadu. Zboží následně stačí zabalit a odeslat na adresu provozovny Cejl 88, 602 00 Brno nebo přinést osobně.

Pokud nejste registrovaný vyplňte “Formulář pro reklamace”, kde popište prosím detailně závadu.  Zboží následně zabalte a odešlete na adresu provozovny Cejl 88, 602 00 Brno nebo přineste osobně.

V případě, že se jedná o vadu ve 14 denní lhůtě, vrátíme Vám peníze nebo zboží vyměníme.

 

Jak mohu odstoupit od Kupní smlouvy a vrátit zboží do 14 dnů?

Pokud jste registrovaný zákazník, ve svém účtu, v části “Moje reklamace” si založte reklamaci online (../index.php?sekce=moje_reklamace_nova ), kde následně zaškrtněte “Chci vrátit zboží v zákonné lhůtě”. Zboží následně stačí zabalit a odeslat na adresu provozovny Cejl 88, 602 00 Brno nebo přinést osobně.

Pokud nejste registrovaný vyplňte “Formulář pro Odstoupení od smlouvy”. Zboží následně zabalte a odešlete na adresu provozovny Cejl 88, 602 00 Brno nebo přineste osobně.

 

Co potřebuji k reklamaci za dokumenty?

Číslo dokladu o koupi nebo objednávky. Pokud zboží pošlete poštou a nejste registrováni, nezapomeňte přiložit jeden z formulářů pro Reklamaci nebo Odstoupení od smlouvy.

 

Potřebuji originální obal od výrobku?

K reklamaci originální obal není třeba, ale je vhodné v něm zboží poslat nebo přenášet. 

V případě vracení zboží ve 14 denní lhůtě je předpokladem nepoužitost zboží tedy i nepoškozený originální obal je nutností.

 

Může reklamaci vyzvednout někdo jiný?

Samozřejmně může jenom je třeba dát nám o tom vědět písemně nebo telefonicky.

 

Je nutné mít při reklamaci s sebou doklad o zaplacení?

Určitě je to lepší, ale není nutné mít s sebou doklad. Postačí nám Váš e-mail nebo číslo objednávky. Nutné je mít předem vyplněnou reklamaci online nebo vytisklý a vyplněný formulář.

Při odstoupení od smlouvy platí v podstatě to samé.

 

Jak dlouho trvá reklamace?

Vše se vždy snažíme vyřídit co nejrychleji, každopádně zákon umožňuje na vyřízení až 30 dnů.